lördag, september 13, 2008

Vacker höstdag


Rönnbär

I dag skiner solen vackert över Boden. Luften är höstfräsch och härlig. Altandörren står på vid gavel och jag njuter till fullo. Jag sitter just nu i soffan och inväntar startsignalen från Kristina. Hon håller på och fixar i huset ännu så vi har inte kommit igång med städningen av lägenheten men nu börjar det nog närma sig. Har tagit på mig bekväma kläder och laddat upp med vatten så nu är jag är då redo att åka "any minute".

I går blev det faktiskt en sväng ut på Olivers för min del, det var riktigt trevligt och jag fick svänga mina lurviga litegrann. Det var längesedan nu. Åt innan det god middag med min make och drack lite bubbel, ute blev det ett glas vin och tre glas vatten. Så det var inte speciellt hårt. Fast det kändes ändå och lite huvudvärk hade jag när jag vaknade i morse - det beror nog på rådande omständigheter kring detta med träning osv. Kroppen och knoppen tycker om motion, inte vin *s*

Önskar alla en fin kväll innan jag pyser iväg...

Inga kommentarer: