måndag, oktober 06, 2008

I dag har jag namnsdag, minann...

...och en del gratulanter har hört av sig. Inte för att det är så mycket att "fira". Men det är gulligt likväl!

Dagen idag har varit intensiv, förmiddagen bara försvann och eftermiddagen har ägnats åt smärthanteringsgruppen. Så vet ni...ikväll blir det bara lite hemlagad thaimat, duschen och en film eller två i Rambo. Lite tända ljus och filten och sen ska jag lägga mig i tid och hoppas på bättre sömn i natt. Blåsten och smällandet gjorde sitt till i natt men i dag är det nästan vindstilla. Dessutom måste vara tidigare på jobbet i morgon om jag ska gå på det där mötet jag är kallad till (som jag fick veta idag *hmmm*...). Jag har egentligen annat inbokat men frågan är om jag måste stuva om i programmet. Det hänger lite på hur viktigt det där mötet är egentligen.

Angående jobb-biten så vet jag inget ännu. Kontakt med vår fackliga företrädare har tagits, det talas om en debattartikel, några LAS-listor har vi inte sett ännu så allt hänger i luften. Men hur det än är så väljer jag att se det som så att det kommer att lösa sig...

Nu ska jag starta en maskin med tvätt och titta till maten. Enjoy your monday!

2 kommentarer:

Deleine sa...

Åh jag skulle också vilja ha lite tända ljus och myskväll.... Är kräksless på tillvaron just nu!

Anonym sa...

Ett litet "sista-minuten-grattis" från mig!