torsdag, oktober 09, 2008

Jag är en hårding


Eller, not quite...Ligger i sängen. Trött som bara den. Har kämpat med palten i eftermiddag och sen blev jag mätt innan jag smakat nästan *s* Utöver det har jag pratat lite med kompisar på Msn och försökt klura ut vad det är som gör att en del websidor inte vill fungera och se ut som de ska. Har testat olika webläsare och problemet kvarstår ändå så det verkar vara nåt med min dator. Nu senast är det Facebook som strular. Jag kan inte se min kompislista eller ändra status och det fungerade så sent som i förrgår. Jag har inte ändrat något i datorn eller på sidan, inte tagit hem nåt program, jag har antivirusprogram och jag fildelar inte. Så jag förstår inte vad som spökar. Har sett vänner ändra status på FB ikväll så det tycks inte vara nåt fel på sidan. Retar mig enormt på sånt här när jag inte lyckas lösa det. Nåja, nu ska jag rikta uppmärksamheten mot min djuplodande lektyr för aftonen (den ni ser på bilden). Det är allt jag orkar med i afton. Godnatt där ute!

1 kommentar:

Deleine sa...

Jag skulle behöva alkolås på min stora käft jag =O) Tror du att du skulle kunna fixa det ;O)

Du ser palt ännu en sak jag inte kan laga... HUR GÖR MAN???!!!???!!!

Den där kvällslektyren verkar vara precis i min smak ;O) Just nu kämpar jag hysteriskt för att hålla mig vaken till nio på kvällarna, så något som kräver någon form av hjärnaktivitet är helt uteslutet...