söndag, oktober 19, 2008

Söndag

Tack för en trevlig kväll S & A. Klockan hann bli ganska mycket innan vi tog oss i säng men å andra sidan hann vi med mycket; mat, dryck, surr, musik och ett nattligt bastubad. I dag har jag inte gjort många knyck, Daniel däremot har städat upp här och till med varit och tränat. Både jag och Sara fick svåra sushicravings idag men Sushibiten hade stängt. Tråkigt när suget sätter in. Efter en slummer på sängen när Skellefteåborna åkt, blev det blev pizza för mig och Daniel. Ingen höjdare alls. Känner mig nästan lite illamående nu. Sushi hade suttit så mycket bättre. Jillan var förbi med min kabinväska i eftermiddag också, ska packa lite under veckan. Drar ju iväg före f*n på fredag morgon. Det ska bli skönt att åka iväg och göra nåt helt annat, umgås och bara ha det bra. Längtar! Jag lär nog vara död måndagen därpå eftersom mitt plan landar så jäkla sent på söndag kväll/natt. Men det är det värt! Tusen gånger om!

Nu ska jag forska i om min kortläsaren i datorn tar mitt SD-kort idag, jag fattar inte varför det strular. Andra korttyper funkar. Det är nog som Daniel säger att det är nåt fel på mitt minneskort, trots att det är alldeles nytt *muttra* Mitt gamla trasiga SD-kort kan den läsa däremot. Det tycks bli nyinköp av minneskort till kameran för mig - igen!

Klockan 20 ska jag sätta mig i soffan och kolla på de ensamma mammorna på 3:an hade jag tänkt. Lugn och stillhet innan sänggåendet. I morrn väntar en ny arbetsdag, först ett patientbesök på förmiddagen, sen lite inläsning inför eftermiddagen och så smärthanteringsgrupp från 13 och resten av dagen.

Och förresten, nu börjas det. Idag har det varit minusgrader hela dagen....*brrr*

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: