onsdag, november 26, 2008

Hos Agneta


Har varit i Luleå, hittade väl inget direkt i klädväg till maskeradfesten nästa fredag. Men köpte två top:ar till fyndpris i alla fall. Middagen intogs i Luleå innan hemresan. Var bara hem och kastade in det vi handlat och lämnade Daniel och åkte sedan vidare hit. Har suttit och pratat med henne och Diana och druckit kaffe. Därefter har jag assisterat henne med gardinupphängning. Hon kör ju med långt ifrån moderna gardiner men jag kan tycka att de där gamla klassiska superjuliga gardinerna i klarrött, grönt och guld är så fina. Kanske inget jag skulle hänga upp själv men jag gillar dem, kanske av nostalgiska skäl? Nu ska jag åka hemåt...hade tänkt duscha innan sänggåendet men kanske tar det i morgon bitti ändå. Får väl ta fram hårtorken ändå....

Inga kommentarer: