måndag, november 10, 2008

Planer, planer och åter planer...

Full rulle även på denna dag. Har just kommit hem och förberett middagen så smått, ska testa ett nytt recept, nämligen "Kassler på en kvart". Det låter mycket lämpligt med tanke på att jag och Pernilla ska och träna nu halv sex. När jag kommer hem vill jag att middagen ska gå fort att fixa till. Fick ett annat middagsuppslag idag, det lät snabbt och rätt gott. Man kokar ris som man lägger runt kanterna i en ugnsform, i mitten lägger man (mycket) förvälld purjolök och stekt bacon. Över detta slår man sedan en blandning av matlagningsgrädde och chilisås och gratinerar i ugnen. Det får bli morgondagens middag. Här planeras det *s* Vill ha middagsfunderingarna klappade och klara de här träningsdagarna. Jag är nog trött när jag kommer hem därifrån och vill inte börja gräva i frysen då...

Nu ska jag gå och byta om inför dagens pass!

Inga kommentarer: