onsdag, december 31, 2008

Det blir ingen personlig årskrönika för min del

Mitt år har tidvis varit riktigt, riktigt bra men även mindre bra stundtals - på det stora hela kan jag summera det som mycket omtumlande i alla fall. Jag kommer att gå in i 2009 med tillförsikt men även rädsla.

Både jag och Daniel har sovit dåligt i natt, en av anledningarna är det här förbaskade blåsandet. Det stormar för fullt här uppe och det har resulterat i att Daniel varit tvungen att åka ut och jobba. Jag ägnat stora delar av dagen i soffan, åt en blöta för en stund sedan så nu smakar det bara lök i munnen. Ingen höjdare. Har precis duschat och startat en maskin med tvätt samt börjat grunna på kvällens klädval. Jag är hyfsat säker på vad det blir och har tänkt ladda med lite glitter dagen till ära också.

Nu ska jag kolla förödelsen här ute, är rädd att min ljuslykta är på vift på (eller från) bron.

Jag vill önska alla ett riktigt gott slut och ett gott nytt år, en del kommer jag att sända personliga SMS i natt också men det är ju ingen garanti att de kommer fram detta dygn. Det brukar ju bli flaskhals på SMS-trafiken såna här helger.

Inga kommentarer: