onsdag, december 24, 2008

Nu är det julafton....

...ingen vinst på uppesittarkvällen, däremot lade min mobil hastigt och lustigt av i kväll vilket innebär en mindre trevlig utgift...

Så näää, ingen höjdarkväll på så vis. Ibland tänker jag i karmatankar, så jävlig har jag väl inte varit att min mobil ska ge upp för fjärde gången?! Nu ger jag upp, garantin har dessutom gått ut så nu undrar jag om det inte är lika gott att sikta på en ny mobil...

Nåja, nu ska jag sluta gnälla. Har en tillfällig lösning när det gäller mobil, annars hade jag "dött". Vi ska åka förbi någon/några lokal handlare i morgon och se om det finns nån som kan tilltala mig till hyfsat pris (allt är ju relativt), jag vet vad jag kräver av den mobiltelefon jag söker.

Godnatt och god jul där ute!

*kram*

Inga kommentarer: