söndag, januari 18, 2009

Färdigfirad

Gårdagen var riktigt trevlig med goda vänner och söta vovvar. Första "sittningen" skedde mitt på dagen och senare dök Pernilla, Ronny, Robin och Tor upp, en stund senare Agneta och Gunnar och som "bonus" kom Diana, Johan och deras Fokus förbi. Mycket mat hann det bli under dagen också och det fortsätter med smörgåstårta även idag. Men på måndag är det tillbaka till rutinerna igen. Med undantag för tisdagen då, när vi ska på den där Italienska temakvällen på restaurang Viljan.


Robin spatserade glatt omkring


Tor blev uppspelt när han fick en kompis...


...nämligen Fokus


Smörgåstårta


Nyckelpigan visade sig igen, dagen till ära...


Robin på väg hem, iklädd pyjamas, jacka och cool mössa. Sötunge! *s*

Tack för all uppvaktning i form av meddelanden i bloggen, på Facebook, SMS, mail, telefonsamtal och besök!

I dag blir det bara lugna gatan här, sitter och tittar på "Emil i Lönneberga" på 4:an film just nu, grabben har precis satt i sig jästa körsbär *s* Känner mig lite frusan så jag har vridit upp elementet här inne och dragit på mig raggsockorna som jag fick av Jillan (de passade alldeles perfekt).

Nu ska jag tänka vackra tankar och njuta av värmen som kommer från elementet och den som finns inombords!

Inga kommentarer: