lördag, januari 24, 2009

Åhhh....

...fick ett så fint telefonsamtal nyss. Presenten som jag skickade i torsdags hade kommit fram. Känner mig alldeles varm i hela hjärtat.

Kvällen rullar på och jag har slagit rot här i soffan, sitter med mitt vinglas och kastar ett öga på "Mr Bean" på 5:an just nu. Jag har vimsat runt på Facebook en del i afton också, är där ännu. Jag gillar verkligen den sidan, snacka om att den växt i mina ögon. Man kan leka hur mycket man vill där om man är på det humöret men man kan även kika runt hos gamla bekanta och kolla foton och hänga med lite i folks liv. Jag var skeptisk till en början men jag gillar den skarpt nu. Annars har jag pratat lite med Pernilla på MSN, stackars lilla familjen som dras med magsjukor och förkylningar. Det har ju inte direkt blivit mindre av varan nu sedan Robin börjat på dagis. Håller tummarna hårt att ni får bli friska, pigga och glada mycket snart. Under min soffmysarkväll har jag även googlat runt efter middagstips för morgondagen, jag hade tagit upp bacon ur frysen så det var ett krav jag hade som ingrediens och jag landade till slut på spaghetti carbonara, jag har aldrig gjort en riktig carbonara utan bara en annan version av baconpasta så det blir spännande och säkert riktigt gott

Nu ska jag se om filmen med Nicholas Cage på 4:an är nåt att lägga tid på.

Ha en riktigt skön lördagkväll! Och grattis på namnsdagen alla Erikor jag känner, ni är ju en del :)

Inga kommentarer: