söndag, januari 18, 2009

Moody

Har en kombination av otrevliga känslor i kroppen just nu men jobbar på att fördriva dem. Känner mig låg, saknig, "orolig" och irriterad. Min strategi för att skaka av mig dessa tankar och känslor tycks fungera, det har redan börjat lätta lite. Jag har pratat med Pernilla på MSN och SMS:at lite med syrran. En del har en fantastisk förmåga att lyfta mig när jag är lite nere, den som är allra bäst på det är dock inte "tillgänglig" just nu. Utöver detta ska jag snart lägga mig under täcket och läsa värmande SMS, tänka vackra tankar och njuta av bilder av den vackra själ som dansar runt i mitt inre. Efter det hoppas jag att jag kan sova som en prinsessa.

Livet är banne mig ingen raksträcka men det är väl så det ska vara. Det är bara det att det är lite tungt ibland.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gumman....var är din man då? *skickar en kram eller fyra*