onsdag, januari 21, 2009

Trött men lycklig

Dagen har rullat på och sedan jag kom hem har jag fixat middag i form av kokt potatis och fiskpinnar, det är rätt gott om det inte blir allt för ofta. Jag har rensat lite i papper och rivit och slängt en massa skräp, jag blir galen på alla dessa kvitton från evigheter tillbaka, pensionsbesked, pensionsval, kontoutdrag från banken osv...osv. Utöver detta har jag gjort i ordning två paket som jag ska skicka iväg i morgon, ett är Gunillas läppstift och läppenna som blev kvar i min handväska efter juldagsfesten, det andra är en present så det säger jag inget mer om - jag vet ju att mottagaren läser min blogg så det är bäst att vara lite försiktig med avslöjanden. Överraskningar är ju kul! :) Dessutom har jag sammanställt ett ack så viktigt brev, måste dock ta ett par funderare innan jag skickar i väg det. Jag vill vara helt säker på att det inte ställer till nåt besvär och komplicerar saker och ting innan bara. Ska forska i det där.

I övrigt har dagen bjudit på lite trevliga överraskningar som boostat mitt humör. Japp, den där fantastiska personen som kan lyfta mig som ingen annan har varit framme med sitt lilla trollspö.

Nu ska jag ta den här sköna känslan jag har i knopp, kropp, själ och hjärta och kura ihop mig under en filt och titta på TV.

Kärlek och kyssar till the one! Kärlek och kramar till mina vänner! Varma hälsningar till er andra! :)

Inga kommentarer: