lördag, februari 21, 2009

Lördag

Gårdagens middag

Sitter med en kaffekopp hos syrran som står här bredvid och viker tvätt. Gårdagen var mysig, trevligt folk, god mat och "Let's Dance". Tack för det :) Om en stund ska vi börja åka mot stan, Jillan ska lämna av mig hemma och sen återkomma, klockan 17 ska jag vara redo för då ska vi knata ner till (en annan) Åsa. Dricka lite vin, gå till sportbaren (fd. M/S Bränna) för att äta middag och se på deltävlingen i schlagern på storbilds-TV. Nåt mer än så är inte planerat. Såg dock att de har en nostalgikväll på Olivers med 90-talstema. Det var ju då jag var ute som mest så det skulle säkert vara skoj. Men men, vi får se som sagt...

Förresten, kylan har äntligen släppt taget om Boden. I dag är det bara 3 minusgrader. Det är en enorm skillnad mot hur det sett ut de senaste veckorna. Synd bara att det är lite mulet, solsken på detta hade varit helt fantastiskt!

Nu ska jag ögna igenom lite bloggar och nyheter!


Miss you honey, hoppas att du har det gott där i Kristianstad - men inte fööör gott ;) Och saknar mig en massa emellanåt! :) I know you do and so do I! Tack för underbara SMS!

Inga kommentarer: