torsdag, februari 26, 2009

Harmony within

Dagen idag har varit en bra dag, utbildningen i sig var väl inget revolutionerande, mycket som känns självklart men visst fanns det ett par guldkorn. Den stora anledningen till välmåendet beror på att jag har haft en sån goooo' känsla i kroppen av spirande kärlek. Jag mår så gott! Jag brinner av längtan.

Det ska i alla fall bli spännande att se vad morgondagens utbildningsdag har att erbjuda, sen känns det trevligt att ha planerat att gå ut och äta med kollegorna efteråt. Jag mår mycket bättre idag så förhoppningsvis var det bara en kort släng av nåt jag drabbades av här tidigare i veckan *peppar, peppar*.

Idag trillade ett SMS från KappAhl som erbjuder 25% rabatt på ett helt köp ner i mobilen. Daniel lämnar ju bilen hemma i helgen så jag funderar på att att dra till Luleå på lördag för att se om jag kan fynda nåt, kanske kika in på någon annan butik också. Jag skulle även behöva ta en lov in på Kicks här hemma för att köpa en hårfärg och ev. en ny ögonskugga, har lite ärenden på apoteket som jag skulle behöva ta itu med också, tänkte bl.a hämta ut mina Cetrizin så att jag är rustad för våren. Wishful thinking! *s* Det kanske får bli en alldeles egen ranta-runt-på-stan-dag för mig på lördag. Lite mysigt!

Hur ska jag kunna välja ikväll, jag vill se både "Lyxfällan" och "Underworld". Jag har förvisso redan sett sistnämnda två gånger men det är ju längesedan nu. Det där måste jag klura på...:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du prövat prednisolon mot din allergi? Hade jättebesvärligt mot björk tidigare, men nu märks det knappt sen jag började med kortison.

missj sa...

Nej, jag har bara kört med antihistaminer...har inte fått några andra rekommendationer av min doktor.