tisdag, februari 24, 2009

Jag hade det nästan på känn....

Satt och tittade på flygpriser med Norwegian nästa helg, Luleå - Stockholm skulle kosta 798:- den tid jag ville resa och hemresan 299:-. Helt fantastiskt med andra ord. Jag vet ju hur fort det ändras på de där lågpriskalendrarna men ville inte boka förrän boendet var ordnat. Så när jag sedan tittade in igen hade hemresan stigit från 299:- till 1324:-. Resan hann alltså fördyras till det dubbla på 15 minuter. Förargligt!

Nåja, resan är bokad nu och det gläder mig nåt enormt, för min Älskade, Underbara har också bokat en resa till huvudstaden och vi ska få dela en helg där i varandras sällskap. Oj, oj vad jag längtar ♥. Nu måste jag bara ragga skjuts till Kallax på fredag morgon nästa vecka *hint, hint*...:)

Nu ska jag lägga mig i soffan under filten, Daniel skjutsade hem mig och åkte för att kolla in bokrean. Jag känner mig inte så pigg och alert utan kände av halsen redan i morse, har snörvlat hela dagen och känt mig rosig och varm i ansiktet men ändå frusen, känner mig tung över pannan och ögonen också (feber?). Så jag ska försöka kurera mig med vila och en semla i kväll så att jag orkar med resten av arbetsveckan.

Nu ska datorn få vila...och jag med!

Inga kommentarer: