onsdag, februari 25, 2009

"Lie to me"

Har just sett premiäravsnittet av serien "Lie to me" och den var riktigt bra tycker jag. Detta med vad människor faktiskt säger med sitt kroppspråk, sin mimik och med små gester är fascinerande. Jag ska försöka följa med i dessa 13 avsnitt.


Men nu ska jag lägga mig och hoppas på ett par ord i telefon innan det är dags för Blund, jag ska även "fila på" ett natt-SMS. Sådant får fungera subsitut istället för komplement när man inte lever tillsammans. Men vi siktar ju på att ha det där med SMS:en och telefonsamtalen som ett komplement till ett underbart vardagsliv tillsammans inom överskådlig tid. Nu hoppas jag på vackra drömmar i natt, drömmar om framtiden, den framtid som har börjat - och om dig, du som är min framtid!

I morgon väntar kurs på Landstingshuset, likaså på fredag. Så nu säger jag godnatt!

Inga kommentarer: