lördag, februari 28, 2009

Melodifestivalen

Jag är ingen fan av den längre, inte sedan den hackat sönder den på det sätt de gjort de senaste åren. Angående mitt förra inlägg om den norsk-svenska unionen så må bidraget i melodifestivalen ha visat sig ohållbart men det finns andra diton som jag tror desto mer på! Say no more ;)

Utöver detta så tror jag att Agnes är den som tar hem hela grejen och får representera Sverige. Hon presenterade en låt med fart och fläkt som satte sig! Och en liten passus, vilket fantastiskt vackert hår och frisyr hon hade i afton!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillade operatjejen och Sarah.
Mäktiga låtar båda två!!

Anonym sa...

Men kommer du ihåg refrängen idag? Gör inte jag...hon sjunger bra men om den ska representera Sverige får vi kvala nästa år, inte tillräckligt stark låt.

missj sa...

Jag hör då refrängen eka i huvudet så jag tror att den sitter hyfsat...

Egentligen tycker jag inte någon av de låtar som tävlat i år är nåt som sticker ut. Inget jag kommer att rusa iväg och köpa i alla fall.