lördag, februari 28, 2009

Nä, nu får det vara nog!

Klev upp vid 09 och fastnade här vid burken. Först ett samtal med Jeanette på telefon, lite smörgås och mjölk men sedan sögs jag in i bloggvärlden. Jag har uppdaterat mig hyfsat nu men har fortfarande en del kvar, jag har ju inte läst bloggarna på 1,5 dygn så det finns en del att ta sig igenom med andra ord. Resten får jag ta senare för nu ska jag bädda sängen, bege mig ner i källaren för att ta mig en dusch, sminka mig, klä mig och bege mig ut på Boden stad och sedan dra en tur till storheden hade jag tänkt. Stan kan jag skippa eftersom vi hann med Shopping innan vår after work, Kapp Ahl hade inget att locka mig med men däremot kom jag från HM med en munkjacka och en svart skir blus.

Kvällen då? Inga som helst planer, jag tänkte botanisera på nån matvarubutik på storheden för att se om de bjuder på någon inspiration. Jag skulle vilja äta nåt gott men inte alltför stökigt här i min ensamhet i kväll. Vad mer ska jag företa mig måntro, kanske en film eller två. Eller bara lite TV. Eller kanske fastna i Facebook. Sysselsättningsbiten lär lösa sig, det gör det alltid :)

Nu duschen och allt det andra sen ut i solen! Ha en fin dag...

Sänder ett fång med varma kyssar till älskade underbara som ägnar helgen åt mor, far, syster, bror och hans familj då barndop väntar i morgon. Bara sex ensamma nätter kvar nu...

Inga kommentarer: