tisdag, mars 31, 2009

Ett kort litet "hej"...

Mätt och belåten, det blev plättar till middag och havreknäcke med kaviar till på för att stilla saltbegäret. Har hunnit kladda ner håret med en massa färg. Äntligen! Jag känner mig verkligen "trashig" när utväxten börjar bli för markant. Trots att jag bara tonar det så växer det ändå ut men det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag hållit på i snart 20 år. Ibland undrarjag om jag börjat få några grå hår, båda mina systrar (födda -77 och -81) har en del såna minsann, så det vore inte så konstigt om även jag har det. Min morbror Morgan var helt gråhårig när han dog, 29 år "gammal". Det passade honom för övrigt SÅ bra. Han var så fin, min "Moppe"!

I morgon är det den 1 april, då är det bara att ladda för att bli utsatt för diverse skämt/lureri/spratt från säväl nyhetsvärlden som från bekanta. Watch out! I morgon består en stor del av arbetsdagen sortimentsvisning av nya aktivstolar i sortimentet sedan ska jag även ta med mig träningsväskan och svettas lite efter jobbet. Jag känner både längtan och behov av att komma tillbaka upp på cykeln och löpbandet igen.

Nu ska jag skölja ur lite färg innan håret trillar av :)

Inga kommentarer: