fredag, mars 27, 2009

Jag döööör!

Nej, detta går inte. Det har fått bli ändrade planer i eftermiddag. Lunchen idag blev för mycket för mig, jag är fortfarande galet mätt och det i kombination med mens-svullen mage gör byxorna en plåga just nu. Det där med en köttbit, potatisgratäng och en flaska rött får bli i morgon istället. Jag ska inget mer äta idag. Det är en sak som är säker. Daniel skulle visst äta resterna av kycklingsalladen från i går. Inte direkt så fredagsmysigt men det får funka ändå.

Nu vankas lite ärenden på stan, jag ska en sväng på systembolaget tänkte jag och in på Lindex för att se om min rabattkupong på 30% kommer till användning. Daniel ville in på Kicks (och sniffa på parfymer inför taxfree-inköp misstänker jag) samt på Örjans.

Jag har funderat på hårfärgning i kväll men jag tror att det får bli senare, i kväll vill jag inte ha några måsten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej dö inte!

Jag har färgat annans hår idag.