torsdag, mars 26, 2009

Så många frågor, så få svar....

...och de frågorna virvlar inuti mig och kommer även utifrån. Ett par ganska bra telefonsamtal i kväll, mycket känslor i omlopp. Planen är att fortsätta samtalet under helgen. Reda ut en del frågetecken.

När "Lyxfällan" är slut ska jag borsta tänderna och stupa i säng. Samtal som de jag just nämnt tenderar att totalt suga musten ur mig. I morgon är det fredag igen, veckorna går så rasande fort. Då väntar jobb och knytbuffélunch - sånt brukar vara himla trevligt och ger alltid ny inspiration och tips på maträtter. För helgen har jag inget planerat alls. Ska laga lite mat i morgon, se "Let's Dance" och sen blir det nog inte så mycket mer. Resten av helgen kommer nog också att gå i stillhetens tecken.

Tänk vad man kan sakna vardagsnärhet, ömhet, kramar, hudkontakt...just nu har jag superminus på det kontot känner jag. Om jag ändå åtminstone hade haft en vovve att pussa på :)

Inga kommentarer: