fredag, april 17, 2009

Helgplaner

Just nu är jag helt knäckt av pappersrensning, middagsstök, middag och samtal (samt rödvin på toppen av det) och det blir inte nåt mer än att försöka orka se lite TVi kväll, de skulle visa nån thriller på TV4+. Kanske det blir lite kladdkaka till det också. Jag fick ju med mig 3/4 av kakan hem idag, mina vårdlagspolare var både få och på "diet" idag. Måste ju få smaka min kaka, som enligt utsago var god :)

(På TV visar de "Berg flyttar in" nu, huj så gammal Marcus Schenkenberg blivit...)

Planerna för helgen är mestadels relaterade till den kommande utlandssemestern. Jag ska:
  • ansa pannluggen och ögonbrynen
  • färga håret och ögonbrynen
  • raka benen
  • fixa manikyr och pedikyr
  • tänka till/sortera om/packa färdigt
Men nu ska jag slå rot i soffan!

Ha en skön kväll...

Inga kommentarer: