måndag, april 20, 2009

Prisa Ellos!

Paketet hann komma och jag har hunnit hämta det också. Det fanns en hel del bra där, visst tre plagg går på retur men det mesta var great! Med andra ord klarar jag min vecka där nere nu. Så glad jag blev!

Nu är jag i alla fall hemma, slutade lite tidigare idag för att hinna med det sista. Nu måste jag ju stuva om lite i resväskan och duscha. Jag känner mig redan lite trött, hur ska jag klara en hel natt sittande på Arlanda. Kanske det går att slumra till lite men jag vet ju hur det är från mina flygliftardagar. Inte är det lätt. Dels är det svårt att slappna av när man sitter där med allt bagage sedan är det inte lätt att hitta nåt underlag som är ok att vila på. De där armstöden i vänthallarna vid gaterna omöjliggör ju sånt. Men vi löser det nog. Vi har dessutom säkert mycket att prata om med tanke på att det var längesedan vi sågs och så har jag laddat väskan med en kortlek och super-yatzy. Gaten stänger 06:55 i morgon bitti så vi får ju köra igång tidigt på morgonen. Skönt!

Nu ska jag påbörja lite middag, det blir så avancerat som egna parisare på parisergrill, bröd och gurkmajonnäs.

Nu tar jag semester och laddar för varmare breddgrader!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Men kära du, hur ska jag klara mig utan din blogg i en hel vecka??;)
Ha nu en underbar semester med din kära, drick ett glas vin o tänk på mig som är kvar i stormen!

Béatrice Karjalainen sa...

Finns det inga platser på Rest&Fly? Kostar inte så mycket och betydligt bekvämare än bänkarna.