söndag, juni 21, 2009

En mix av fix och trix!

Nu kryper jag i säng, lite mör efter en långhelg med husvagnsliv, frisk luft, social samvaro, god mat och dryck och faktiskt en hel del solsken (tack alla som bidragit till en fin helg!). Väl tillbaka här blev det en snabb urplockning av husvagnen innan syrran och gubben drog iväg till hans föräldrar på visit. Därefter har jag färgat håret - igen! Förra veckans färgning blev en flopp. Den tog knappt och ändå köpte jag ett välkänt och inte helt billigt märke. Denna färgning verkar ha tagit bättre tack och lov. Utöver det har jag tvättat 4 maskiner. Dammsugit min kammare. Packat upp. Duschat. Fikat lite. Bloggat. Läst bloggar. Uppdaterat mig i nyheter och dragit över bilder från syrrans kamera från helgen.

Så nu säger jag godnatt, kryper ner med Aftonbladets söndagsbilaga och min bok som sällskap och avfyrar en varm kram till mina vänner där ute!

Inga kommentarer: