måndag, juni 22, 2009

Jag vann, jag vann!!

Förr deltog jag i mycket tävlingar på nätet, såväl kunskapstävlingar, som "leta runt på sajten"-tävlingar, slogan-tävlingar m.m. De enda jag motsätter mig är de där eländiga SMS-tävlingarna där man ska hålla på och SMS:a och värva vänner. Jag har under min aktiva tävlingstid vunnit en del saker, kronjuvelen var weekendresan till New York som jag och syrran (Jeanette) vann i en Expressen-tävling, utöver det har det trillat in såväl flygresa, solglasögon x flera, biobiljetter, en weekend med hyrbil, gräsklippare, presentkort, skivor, skönhetsprodukter osv...

Nu har jag kommit ifrån det där en del (tyvärr) men kör nåt litet ryck emellanåt.

För en stund sedan fick jag ett mail från Norwegian (jag har deltagit i en tävling på deras hemsida) som löd så här:

Grattis!

Du är den lyckliga vinnaren av Norwegians tävling den 9. juni. Din vinst är en resa tur/retur Stockholm – Oslo för 2 personer.

Skicka oss din postadress till xxxxx@xxxxxxx.se skickar vi dig presentkortet via posten. På presentkortet står alla detaljer för hur du ska lösa ut flygresan.

Som vinnare för dagen kommer du automatiskt med i den stora tävlingen om huvudvinsten. Alla vinnare går vidare till dragningen av huvudvinsten.

Huvudvinsten är en resa för två till Gran Canaria inklusive 7 hotellnätter på Iberostar Costa Canaria, http://www.costa-canaria.com/en/index.html

Trevlig resa!

Hälsningar Norwegian

Nu fick jag ju mersmak för mer tävlande! :)

10 kommentarer:

Camilla sa...

Grattis, grattis!!!! Själv vinner jag aldrig, men det kan ev bero på att jag aldrig deltar i tävlingar.

missj sa...

Det kan ha med det att göra ;) Man får en jäkla kick och mersmak när det ger resultat i alla fall :)

Tina sa...

GRATTIS!!!!

missj sa...

Åh, tack tack! :)

Jill sa...

Men jag då....om du vinner resan till GC vet du ju vem du ska ta med dig.....=) JAG alltså!!!!
Grattis igen syrran. Puss och kram. Nu tänder jag grillen, Stigge måste ju komma strax.
Jag är på framsidan om du letar mig i detta enorma hus...haha, nu var jag kul.

missj sa...

Vilken tur att du ställer på Jillan ;)

Ska leta reda på dig i slottet nu! ;)

Ida sa...

Va kul. Grattis! =)
Nu måste jag runt och leta tävlingar! =)
kom mina låttips fram till dig?
Ha de gott. Kram.Ida

missj sa...

Ida, nej inga låttips. Vart har du sänt dem? Och när?

Ida sa...

okej jag misstänkte nästan det.. Jag skrev in en liten kommentar här till dig med ett par låtar.=) Har lite problem med att få mina kommentarer att fastna ibland..hm.

Anonym sa...

Grattis grattis! :D