måndag, juni 29, 2009

Tankat

Värmen fortsätter. Efter tankning (attans dyrt det är med bensin!) av bilen, en snabbis in på Dollarstore (lyckades parkera min lilla corolla alldeles bredvid fina UKP, Boden är inte stort!) för inköp av två plattor Loka, lite tandkräm och tandborstar och en sväng på Konsum för att ladda upp med mjukt bröd och pålägg landade jag i Bredis igen - med såväl bilen som kylen tankade. Har ätit aprikoskräm och smörgås till middag, hängt en tvätt, startat en ny maskin, dammsugit min kammare och plockat lite och nu lackar svetten...minsta lilla fysiska aktivitet i denna värme kostar på *s*

Jag har ju förresten glömt att visa hur jag gnistrar och glimmar i öronen numera. Vackert så att det förslår. Precis vad jag tycker om - litet men naggande gott :) Jag har svårt för stora örhängen, de är bara i vägen, är obehagliga och trasslar in sig i håret. Detta är perfekt!


Nu ska jag ta och bege mig ut i baden-baden för att få lite färg på min lekamen. Ja, på den del jag visar för solen i alla fall som inte är så mycket mer än nuna, armar och ben - he' räck' så bra! :)

Bye for now!

Inga kommentarer: