torsdag, juni 25, 2009

Veckans sista arbetsdag

Sol, sol, sol - och jag njuter!

Sitter här med min kaffekopp och mina frukostmackor i form av polarkaka med Kalles randiga. Jag har så sakteliga börjat ta tag i denna arbetsdag.

I morse skippade jag i stort sett sminket, har bara mascara på mig. Mycket ovant för mig måste jag säga. Jag tänkte låta solens strålar komma åt min hud lite bättre under dagens fikapauser och lunch ute.

I går slocknade jag som en "klubbad" redan vid 22:30. Lade mig vid 21:45 för att läsa, orkade två kapitel i boken sedan var det godnatt för min del. Vaknade pigg och alert av mobilens alarm och var iväg mot jobbet redan 06:55 vilket innebar att jag är på plats tidigt idag med. Mycket bra. Bättre att kickstarta och komma sig hem i tid. Idag har jag dessutom en del ärenden på stan innan jag åker mot byn.

Ha en fin dag och njut av solens värmande strålar, oavsett om jobb, semester eller annat väntar!

Inga kommentarer: