onsdag, juli 29, 2009

Hungrig!

Nu är bilarna rena och tanten likaså. Jag känner paltdoften sprida sig i huset och hungern och suget slår till med full kraft. Jag har ju idkat paltsvält idag, faktiskt inte medvetet men jag glömde äta frukost/lunch innan jag for till stan och nu är det ju försent att börja äta nåt. Ett glas apelsinsaft har trillat ner i alla fall men nu vill jag ha PALT! :P

Det vankas både runda och flata paltar och stekt fläskfärs. Ljuvligt! Nån lingonsylt vill jag däremot icket ha till min palt...

2 kommentarer:

Pepsodent sa...

men ååååh va gott!!!
tänk min paltgryta har inte använts mer än en gång....
man skulle haft en kompis som gillar å göra palt *blink blink*
hoppas du har det bra på semestern! kram

missj sa...

Jodå, det rullar på för fullt. Tiden går fort. Hoppas att du har det fint! :D