måndag, augusti 24, 2009

I had a dream last night!

Usch vilken natt, jag har inte sovit speciellt mycket. Jag tackar min lyckliga stjärna för en ledig dag denna vecka som jag flyttade till idag från fredag. Det kommer f.ö. att bli lite rokad på det där framöver av olika anledningar, främst pga möten som är förlagda på fredagar. Jag ska tänka igenom det där lite mer, jag hann inte riktigt det då min chef ville ha ett schema till lönekontoret då jag gick ner i tid. Tanken är ju även att vi ska börja träna på jobbet igen och jag tycker att det är rätt mysigt att ha det på agendan på fredagar och tro inte att jag åker från Bredåker under en ledig dag för att träna, nej...det ska vara i anslutning till jobbet. Men å andra sidan är det bra att ha de där dagarna i anslutning till helgen. Som sagt, måste tänka igenom det lite mer. Det känns i alla fall lite "hattigt" att ha dem onsdag och fredag.

Nåja, även om natten inte varit nån höjdare så förärades jag med en trevlig dröm framåt morgonsidan då jag kunde somna om, som drömmar gör kändes den så verklig. Jag kommer sällan och aldrig ihåg mina drömmar så jag är tacksam att det var en dröm av god kaliber när jag väl gjorde det.

Nu ska jag försöka äta lite lunch och kolla läget i världen.

Inga kommentarer: