lördag, augusti 22, 2009

I'm to old for this shit!

Det blev en utgång i alla fall i går och det känns idag kan jag tala om. Det var trevligt ute med undantag för nån surris som varken fattade vinkar eller raka besked. Hursomhelst var det fantastiskt skönt att bara sova borta en liten stund och lifta hem med syster när kom från jobbet i morse, dessvärre var att jag ju hade bäddat sängen med de där eländiga sängkläderna. De blev inte långvariga kan jag tala om! Nu är ordningen återställd och jag har sovit i skön och sömnsäker bomull *s*.

Just nu sitter jag och avnjuter lite sodastreamat vatten med isbitar och överväger sängen en stund, jag är rätt slutkörd - av såväl vin som den sena timmen. Jag är himla sugen på pizza idag men jag vet i ärlighetens namn inte om jag ids åka ner till stan för det, kanske jag gör det om jag samtidigt hyr med mig nån film - men då ska ju de rackarna ner i morgon igen.

Nu kryper jag ner och återhämtar lite energi en stund i alla fall...

Inga kommentarer: