måndag, september 28, 2009

Loggar ut från denna dag!

Jag har haft en mycket stillsam kväll. Efter att jag plågat mig in i duschen (det är så skönt att ta sig in men desto tuffare att ta sig ut) och värmt rummet med lite värmeljus har jag suttit på nätet och drömt om kläder, jag hittade en ny sajt som jag inte upptäckt förr med fina och prisvärda kläder. En del blev jag riktigt sugen på men jag ska avvakta...

Sedan har jag såklart kollat in de svenska Hollywoodfruarna, Maria Montazami har ju en sån charm och spontanitet. Hon är så rar på ett ärligt sätt. Ta bara hennes sätt att prata, vara och vimsa runt - kan man annat än gilla henne? :D Hon verkar i alla fall bära på ett stort hjärta fyllt med värme och omtanke. Dessutom helt klart den mest sympatiska och jordnära av de tre. Det enda negativa jag egentligen kan se med henne är att inte verkar prata svenska med sina barn, det är lite tråkigt tycker jag. Det vore ju synd och skam om hon inte gett dem chansen att bli tvåspråkiga från scratch.

Nu är det dags för mig att göra kväll. Medan jag inväntar mina böcker får jag bläddra i nån gammal söndagsbilaga tills dess att ögonlocken blir allt för tunga. Sedan ska jag fortsätta att hålla en tumme för Lina också. Jag fick nämligen en påringning som referens idag angående ett jobb hon sökt och jag gjorde mitt bästa för att ge denna varma, gulliga och duktiga tjej den cred hon förtjänar. Jag sade faktiskt åt dem att de skulle göra ett kap om de anställde henne! Go Lina!

Godnatt gott folk!

1 kommentar:

Lina sa...

Å tack va du e gullig, blir alldeles rörd över allt fint du skriver. Tack, tack å tack för att du vill va min referens. Jag skall hålla dig underättad om vad beslutet blir. Många kramar / Lina