onsdag, september 30, 2009

Mätt & belåten

Magen är svullen som bara den men det är inte matens fel dock. Lunchen har just avnjutits och den bestod av denna termins doktorslunch som de gör åt all personal för att de slipper den "förhatliga" köksveckan. Idag bjöds det på nasi goreng, fisksoppa, bröd, Loka/lättöl, ost, skinka, vindruvor, tårtor och fikabröd. Jag åt av fisksoppan och tyckte att den var suveränt god. Jag är ju överlag väldigt förtjust i just fisksoppa. Jag petade bort rödbetorna sen var soppan helt ok att äta även för mig. På tal om det måste jag ju bara rapportera att första veckan med träning och annorlunda kosthållning har resulterat i -2 kg och detta trots att jag just fått mens och då brukar vågen alltid visa på plus. Så jag är nöjd! :) En bra sporre till fortsättning!

Annars känns det något lättare idag än i går men allt ligger hela tiden latent. Känslan är densamma och min längtan och saknad lika brinnande.

Rewind!

Nu ska jag fortsätta med dagens göromål innan jag tar helg! Ha en fin dag!

Inga kommentarer: