måndag, september 28, 2009

Så "ovanligt"...

...en liten vän som hälsar på ;) Denna gång i duschen...


(Förlåt för bilden Tove och K!)

Mätt och belåten efter Jillans smarriga middag men känner mig fortfarande lite frusen och har laddat upp med värmeljus här ute i kammaren. Enligt Stickan hinner vattenelementet här ute aldrig varmt eftersom det är sist på ledningen, det var ju upplyftande ;) Inte för att en småsvalt rum gör mig nåt men även jag har gränser. Rummet är utrustat med ett el-element, dessvärre har jag min klädställning där och att möblera om här känns inte aktuellt. Ni vet ju: Ei saa peittää (inget någon med ett el-element missat *s*) Så det där är en nöt att knäcka; hur ska jag kunna ha elementet på och kläderna en bit därifrån. Jag kanske får ställa ut klädställningen i uterummet, förvisso alltid välvädrade kläder men det blir ju just muntert att ta på sig dem efter en dusch - eller överhuvudtaget! :)

Inga kommentarer: