fredag, september 25, 2009

Världen är så förb.... liten!

Fick höra en sak när jag kom till jobbet idag och jag kan inte sluta förvånas över hur liten världen ändå är. På nåt sätt knyts man samman med folk. I bland på gott och i bland på ont.

Håll nu tummar och tår, det ser ut som att jag kan få gå upp i tid igen till nåt mellan 90-100%. Det vore verkligen toppen. När jag ändå är igång med jobb så kan jag lika gärna jobba full tid, dessutom skiljer det en hel del i lön mellan 70 och 100%.

Så har fredag anlänt, i helgen har jag inga speciella planer. Det är inget jag gråter över utan det känns rätt skönt. I kväll funderar jag på att se "Skavlan" (som har besök av Anna Anka) på TV. Han är verkligen bra. Syster och Stig ska på bio och se "Flickan som lekte med elden". I går var "halva sushibiten" på besök hos Jillan, hon nämnde att de kan göra sushi med bara grönsaker och fisk (jaaa, jag vet att det är riset som är själva sushin - men ni förstår) men jag undrar om det ens känns jämförbart. Jag ska fundera på det.

Nu ska jag avnjuta lite kaffe och sedan ut på lite ärenden.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: