lördag, oktober 31, 2009

Allhelgonaafton

Jag har haft lågväxelhastighet denna morgon/förmiddag och bara polimasat på. Nu börjar det dock bli dags för en dusch och lite färg i nunan. Planerna för idag är inte så massiva men det gör mig absolut ingenting, det är bara skönt. Stig ska iväg på pokerturnering i Harads så jag och Jill har planerat att laga mat och bara ha en lugn kväll med kidsen. I går bjöd hon in Anna-Maria, Jocke och barnen också så vi blir några till men det är ju bara trevligt. På menyn står kycklingfilé som jag tänkte fylla med ost och skinka, Jill har även tagit upp två fläskfiléer och med dessa vet jag inte riktigt vad jag/vi ska göra ännu. Det är väl det jag får börja ta itu med efter duschen, åtminstone sätta fart på hjärnkontoret och tankeverksamheten inför middagen.

I går var det också ganska lugnt, vi plockade, piffade och städade lite här. Några tavlor kom upp på väggarna efter renoveringen och jag tvättade ett par maskiner. Trodde att jag hade hittat en film som jag inte hade sett nämligen "Felon" men det var ju fel, fast filmen är ju bra så jag tog mig igenom den ändå. Jag gillar verkligen Val Kilmer i den, han ser (och är) så cool ut :)

Önskar er en fin helg där ute och massor med kärlek till alla de fina människor jag har omkring mig!

Inga kommentarer: