fredag, november 20, 2009

Idag har jag fått mitt lystmäte!

Jag har fått träffa puppies!! Jag blir sjuk av "vill ha"! Jag vill verkligen ha ett liv med hund i framtiden och jag hatar detta allergiserande. Men om längtan fortsätter så kanske det måste bli så att jag får förse mig med de där sprutorna, hundar (beroende på ras) är ju lyckligtvis i alla fall långt ifrån lika besvärligt som katter och hästar ur allergisynpunkt för mig.

Vackra som bara den var de små liven i alla fall, busiga och rultiga och supergosiga med rosa söta små magar. Och när de lägger sig och sover på varandra i en enda ljuvlig hög och små varma lurvisar då smälter jag totalt

4 kommentarer:

Eva sa...

JISSES vilken drös!! =0
Håller helt klart med dig, finns inget gosigare än små "pälsbollar"!! Å man blir såååå valpsjuk!!
Sen att jag har fullt av dem här hemma hjälper ICKET!! ;)

Ha en trevlig helg!! //Eva

Ursula sa...

Tips: Lagotto och portugisisk vattenhund skall vara allergivänliga eftersom DE INTE SLÄPPER HÅR vilket just nu känns som en våt dröm eftersom vår schäfer/tervueren släpper dammråttsstora tussar just nu. =)

missj sa...

Eva: valpsjuka är ett mycket svårt tillstånd, går endast att bota på ett sätt :)

Ursula: Jag har en arbetskompis som har en Lagotto :) Mycket fin!

Anonym sa...

Gud vad gulliga! Man blir alldeles full i längst! Tänka att gosa en sån där liten hårboll! ^^