fredag, november 20, 2009

Ja, se det snöar!

Ett tunt puderlager har lagt sig på marken under natten eller morgonen och det fortsätter att falla lite snö. Jag hoppas att detta håller i sig så att världen blir lite ljusare igen.

Så var det fredag igen, skönt. Jag ser fram emot en lugn och vilosam helg med god mat, sovmorgnar och slapp. Vi inleder redan i kväll med tacos och för min del säkert nåt avsnitt av "Gilmore" framåt kvällen.

Jag har beslutat mig för att hoppa över träningen även idag och köra nya friska tag till veckan, såvida jag nu inte känner mig sämre igen. Nej, i stället drar jag iväg och handlar lite nödvändigheter till middagen efter jobbet och sedan vidare till byn.

Nu ska jag snart kila iväg på ett extrainsatt möte för hela personalstyrkan och samtidigt utöva lite tankeöverföring *s*.

Inga kommentarer: