lördag, november 14, 2009

Löften

Tillbaka från en tur upp på taket och bastu/baddelen av hotellet, där var temperaturen, stämningen och vol.halten hög ;) Det är bra, när man har chansen och möjligheten att ge sig hän åt nöjen och avslappning så ska man banne mig göra det och inte låta sig hindras av "vad det än må vara". Slänger kanske upp nån bild senare. Hade jag vetat om det där kanske jag hade tagit med badkläder jag med. Nu stod jag och Anna där i full mundering och svettades en stund innan vi drog hem till våra respektive rum. Nu är det duschen som vankas för mig. Men jag kom just på att jag lovat den där gåshuds-låten. Detta är en gammal favorit men just denna version är extra mäktig. Hur ska det inte vara som artist att stå där på scenen och höra hela publikhavet sjunga med, vilken enorm kick!! Det är nästan så att ögonen tåras...

Det måste vara den ultimata bekräftelsen! Låten är underbar, lyssna och njut! Jag får gåshud och ögonen tåras. Detta är magi!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag har aldrig varit förtjust i RW, och låten är jag skitless på, men tror du inte att jag fick både gåshud och tårar i ögonen, precis som du sa!!! Underbart, och såg du hur hans ögon lyste av lycka o glädje !!!!!

missj sa...

Ja, det är fantastiskt! Jag blir så glad över att han får den där bekräftelsen med tanke på att han lider av scenskräck (vilket iofs är svårt att tro) :)

Det måste verkligen vara fantastiskt som artist att få med sig ett helt publikhav som framför låten åt en...