måndag, november 16, 2009

Måndag

Grattis Stig på 33-årsdagen!

I går blev det inget inlägg alls, inte för att jag var bakis eller seg på något vis. Jag var snarare oförskämt pigg. Jag tror minsann att jag var piggast i bilen utöver chauffören. Det enda är den här eländes förkylningen som inte vill släppa och gör mig toktrött hela tiden. Nej, jag hade bara ingen lust att dra igång datorn i går utan valde att bara ta det piano och avnjuta stillheten och några avsnitt "Gilmore".

Vistelsen i Skellefteå var i alla fall trevlig, en del spring mellan rummen, Sara bjöd på middag på restaurang Viking och sedan fortsatt umgänge med henne och byafolk tills dess att Anders och hans gäng anslöt. Vi hann med ett turbobesök till puben Old Williams också men där var det så jäkla mycket folk och rena rama bastun så vi stannade inte länge. På natten fick vi en idé om ett bad uppe i bubbelpoolen på taket men orken tog slut så det blev inget. Med facit i hand var det nog klokt, jag är ju inte helt kurant och det hade säkert inte påskyndat tillfrisknandet.

Nu ska jag göra ett ryck och innan resa mot byn ska jag göra lite ärenden sen blir det tillbaka på sängen för att hämta in energi.

Inga kommentarer: