söndag, november 01, 2009

Svar

Jag kan nu konstatera att jag fått svar på en av frågorna i mitt inlägg "Frågor, frågor, frågor...". Visst kan man spricka. Det gjorde jag i går. Det hade liksom laddats upp under hela dagen och ett par glas vin och rätt sällskap var allt som behövdes för att det skulle rinna över.

Gårdagens middag var både god och trevlig och det förvandlades lite senare till en spontanfest när Stig kom, hem från pokern (dessvärre utan några miljoner på fickan *s*) och Peter och Madde hängde med över till södra. Några glas vin och en massa prat och plötsligt mitt i natta blev det prat om att dra iväg till Åsa och Daniel som hade fest. Så blev det också. Jocke var schysst och skjutsade över oss till dem. Det var där allt rann över efter en stund, alla de där tankarna som varit som ett ok hela långa dagen bara släppte. Förlåt Åsa om jag var surrig och jobbig. Du är bara så gullig att det är lätt hänt. (Jooo, du kan kommentera, testa igen och fyll i det som står så ska du se:)) Ett tack även för sällskapet och assistansen hem i snorhalkan. Jag hade alldeles säkert drattat på ändan om jag hade tagit den där promenaden allena i natt.

Idag har jag två gratulanter att uppmärksamma; Gunilla som blir 33 år och Viveka som blir 57! Stort grattis till er båda.

Nu ska jag ta mig en sträckare i sängen och drömma och fantisera om en Calzone. Jag har svåra pizzacravings idag!

Inga kommentarer: