söndag, december 27, 2009

Lazy Sunday

Jahapp, då har fyra lediga dagar snart passerat.

Det var trevligt hos Ida och Fredrik i går men jag var så jäkla trött och fick ta nån powernap på deras sköna soffa men när Ann och Micke kikade förbi stannade jag uppe tills det var dags att bylsa på sig täckbyxorna och jackan och knata hemöver igen. Klockan hann bli runt 04 innan jag var i säng så idag har jag sovit lääänge. Mycket, mycket skönt!

I dag hade jag kunnat göra mycket för en pizza med oxfilé och bearnaisesås men det får stanna vid drömmar, en film hade också suttit finfint men även det får vänta. Jag har varken lust eller ork att dra iväg ner till stan. Idag vill jag bara häcka inne och ladda inför morgondagens jobb. Jag hoppas att det inte blir för kaotiskt, några ärenden damp ner innan jag gick på ledighet som jag måste ta itu med under måndag och tisdag. Sen hade jag tänkt ta itu och röja upp i handrummet och städa upp paraffinbadet och sånt där plock som oftast får stå åt sidan under vanliga arbetsdagar.

Nu ska jag läsa lite nyheter och bloggar!

2 kommentarer:

EMALJ sa...

Fin blogg! :)

missj sa...

Tack så mycket! :)