onsdag, december 23, 2009

Lilla omsorgsfulla Lina


Hon är för gullig den tösen! Och värnar om de sina! ♥

Som några av hennes tecken på omtanke kan följande nämnas...
  • Vid ett tillfälle i sommar när jag inte var så uppåt ville hon inte lägga sig förrän hon fått komma in och prata och ge mig en kram.
  • När Jill och Stig nyss firade sin bröllopsdag på Bodensia framförde Lina ett önskemål om en hotellvistelse som även de kunde vara med på. Jill svarade att de såklart skulle ordna så att hela familjen kunde åka tillsammans och då lägger Lina till: "....och moster Jennie" ;)
  • Här om dagen "out of the blue" hade hon frågat Jill om det var jag eller Daniel som gjort slut. Jag tror att hon både värnar om mig och saknar honom...
  • På önskelistan till tomten var hon mycket moderat med önskemål och prylar och pengar och överst på listan stod det det nåt i stil med: "att hela familjen får vara tillsammans".
Nyss var hennes kille Ludvig förbi med en julklapp. Det var så himla sött! Och den förtjänar hon verkligen, sockerungen!

Inga kommentarer: