tisdag, december 22, 2009

Sunderby sjukhus i vinterskrud



5 kommentarer:

Fredrik sa...

Ja där lär man ju vara någon vecka under vårterminen.

Ett fint sjukhus men alldeles för långt norrut för min smak.

missj sa...

Visst är det en bit norrut men det är vackert - och under våren ska du väl slippa den allra värsta kylan :)

Jill sa...

Ja, dit ska man på julaftonskväll...

Fredrik sa...

Vår och vår, vi talar om februari. Kirurgplacering. Uppväxt norrlänning till trots så har jag utvecklat en stark fablesse för regniga vintrar med barmark. Det är tider det.

missj sa...

Där kan jag inte hålla med dig, om vintern vill jag gärna ha vinter men man vet ju aldrig om jag levt i ett annat vinterland....

Fast jag är skeptisk. Jag längtar ändå alltid efter snön, i främsta fall för ljusets skull. Temperaturen får däremot gärna stanna vid 10 minus, helst inte under det :)