fredag, januari 08, 2010

Fredagsfinurlig

Hujedamig vad jag nattsuddade i natt. Klockan hann bli 04:30 innan jag äntligen tog mig i säng och jag hade kunnat vara vaken en stund till. Men jag fastnade uppe och i tankar som gjorde mig exalterad, då är det svårt att varva ner och göra natt. Dessutom började jag surfa runt efter bra filmer som jag skulle vilja äga så det blev både en stund på CDON och Tradera. Jag hittade bland annat en för mig okänd "barn/ungdoms"film nämligen "Vägen till Terabithia" som verkar både sorglig och fin så den har jag beställt. Någon som sett den? Fast hur det än är så måste jag börja försöka få lite mer ordning på detta snart. Men det blir inte att lägga mig kl. 21 - förrän på söndag kanske ;)

För att lämna den stående temperaturrapporten kan jag meddela att här är det -28 grader idag, hela 5-6 grader varmare än i går. Så det går åt rätt håll i alla fall.

Nu ska jag jobba vidare med mina exalterade sysslor! :)

2 kommentarer:

Eva sa...

Jag har sett den & tyckte den var ok.. en 3:a av 5 möjliga ger jag den!
Min systerdotter (9 år) däremot ÄLSKADE filmen & har sett den hur många ggr som helst!! ;)

Ha en trevlig helg!!

Kram från ett ngt mildare Jukkas!

missj sa...

Den är kanske mer för yngre generationen men den lät så fin så jag testar :) trevlig helg från mig med, här är det också lite mildare nu, "bara" 28 minus ;)