torsdag, januari 14, 2010

Torsdag


I går kväll åt jag, Agneta och Pernilla middag, drack lite vin och surrade och uppdaterade oss lite i vad som hänt i under helgerna. Jag beställde en pizza och försökte få till en pizza liknande Tallkottens fenomenala Tricolore, resultatet blev helt ok men inte gick den att jämföra med originalet. Agneta lade sig kanske vid 21:30, Pernilla åkte 22:15 och jag var i säng sisådär en kvart senare. Så speciellt sent blev det inte, jag upplevde däremot att jag låg och vred mig en del innan jag somnade men så länge kan det inte ha varit för 23:30 hade jag fått ett SMS och det har jag inte hört.

Idag är min mage långt ifrån vänlig med mig, jag antar att det är pizzan som spökar. Jag hoppas att det lättar snart för en strulig mage påverkar hela välbefinnandet.

Nu är det bara att ta itu med dagen som bl.a inrymmer ett besök till Luleå i tjänsten och ett personalmöte. Snart är det helg!! Skööönt!

Inga kommentarer: