onsdag, januari 27, 2010

Vy från en gästsäng


Pratade lite med syrran som harvat sig till jobbet i Sunderbyn och bilresan dit hade inte varit angenäm, ord som puckelpist dök upp under samtalet. Jag hör hur det viner och blåser utanför så ruskvädret håller i sig ännu. Jag är i alla fall i säng nu, hoppas bara att jag somnar i tid! Min hjärna tenderar att sätta igång att jobba på högvarv just när det är dags att sova. Tidigare i veckan slogs jag bl.a. av att annat dykt upp som troligtvis krockade med min besiktningstid, så då klev jag upp, startade datorn och loggade in på Bilprovningens hemsida. Och mycket riktigt, det hade inte funkar med den tid jag hade. Visst är det bra att det går upp ett och annat Liljeholmens men måste det göra det mitt i natten? Det var väl det där med att vara B-människa kanske...;-)

Inga kommentarer: