söndag, februari 28, 2010

Lite bilder...


Himlen bjöd på skådespel


Middagen under förberedelse; räksmörgås till förrätt, grekisk pyttipanna till huvudrätt och chokladmousse till dessert


Åsa och Camilla i samtal...


...jag tror att det var skolan som avhandlades här


Vad Anna-Maria gör här har jag ingen aning om...


...men jag tror att det var nåt hon höll på att förklara för Åsa - med stor inlevelse ;)


Jag var glad att jag inte skulle till någon av dessa byar när jag skulle knata hem


Stigs bror Dan var på besök från Finland


Max spelade också spel och höll kontakt med en kompis som gjorde samma sak under tiden


Spännande var det tydligen...


...för koncentrationen var hög!


Dans dotter Isabelle hade med sig sin vovve Ella...


...som lyckades fnysa ner mina glasögon *s*

Inga kommentarer: