måndag, februari 22, 2010

Spiken i kistan!

En annorlunda dag har passerat, denna har gått rasande fort och det handlar nog om mitt uppdrag på Möjligheten i Luleå idag, det besöket var klockan 11 och tiden innan det går alltid fort. Tillbaka var jag först efter 13 och efter att ha kollat mina röstmeddelanden och ringt upp folk blev det lunch först 13:30 och då är det ju klart att eftermiddagen bara pyser iväg. Vår student dök aldrig upp, vi vet inte riktigt varför för nåt besked har vi inte fått varken från personen i fråga eller från skolan. Efter jobbet fick jag lift ut till K för att hämta bilen som stått där sedan i fredags, bytte några ord med henne innan jag åkta mot byn där syster serverade palt...och det var just den som var spiken i kistan. Nu tror jag minsann att jag måste "svimma" på sängen en stund men det är ju som förgjort denna tid på dygnet, fast det struntar jag i nu. Sängen - here I come!

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag tar GÄRNA över elevens plats i fem veckor till:)

missj sa...

Great! ;) Men då blir det förstås lite andra arbetsuppgifter än de du haft tidigare :)