onsdag, mars 31, 2010

Ännu en dag till ända

Ja, det var den dagen det. Vi hade ett möte efter lunch idag och naturligtvis hann det "krisa till sig" medan vi var upptagna med det. Tänk att vi är så eftertraktade! ;) Det är dock inte helt ovanligt att det kör ihop sig med saker som måste fixas i sista minuten inför långhelger och röda dagar. En dag återstår innan påsken knackar på dörren på allvar. I morgon är det skärtorsdag, då får vi - om vi vill och kan flexa ut efter lunch men för min del blir det lite annorlunda. Jag har nämligen ett ärende jag måste göra i Luleå på morgonen så det åker jag och gör bort så fort jag bara kan och sedan till jobbet och där blir jag till 15:45 eftersom jag ska plocka upp grannen (som är så snäll och lånar ut bilen) och som också vill hem när hon slutat för dagen :)

Nu blir det Stickans köttfärssås och pasta till middag, magen kurrar!

Inga kommentarer: