torsdag, mars 25, 2010

Fantastiska vår!

Det där med vårdepression har jag aldrig känt av, våren ger mig snarare en skjuts uppåt och framåt. Så även i år, jag känner det tydligt. Jag är mycket piggare och gladare (även om jag dras med en del funderingar om livet och framtiden emellenåt). När mobilen larmar på morgonen känner jag mig utsövd och alert och att se solen stråla in i rummet ger mig ännu mer energi. Nu hoppas jag bara att mina linser kommer snart så att jag kan börja använda solglasögon, jag är lite less på att "gråta" när solen strålar och snön bländar.

Idag är det kallt, -18 grader men solen gör mirakel under dagen och de talar om några enstaka minusgrader under dagen. Härligt!

Nu ska jag snart åka (väntar bara på Jillan och bilen) och göra veckans sista jobbryck sedan väntar fyra lediga dagar. Jag måste få tag på den där laxen idag, gör jag inte det får jag skicka ut syster på en mission i morgon när hon ska ner och handla.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: